У луцькому ресторані «Жито» вдові загиблого захисника Іванні Цюх відмовили провести поминальний обід: як це пояснили у закладі

У луцькому ресторані «Жито» вдові загиблого захисника Іванні Цюх відмовили провести поминальний обід: як це пояснили у закладі

Іванна Цюх та Олександр Гнатюк

Луцький ресторанний компекс «Жито» відмовив в організації поминального обіду Іванні Цюх  вдові загиблого військового з Луцька Олександра Гнатюка .

Про цей інцедент жінка розповіла на своїй сторінці у фейсбуці. 

Іванна Цюх подзвонила у ресторан «Жито», пояснивши, що хоче організувати поминки, і, за словами жінки, по телефону їй не заперечували, а запросили приїхати у заклад, аби обговорити меню та інші деталі. 

Коли вона прибула у ресторан, то виявилося, що адміністратор Віталій не почув про формат обіду, який треба  організувати, і, як стверджує Іванна Цюх, «змінився, почувши слово поминки».

«Він випивший був. Я йому пояснила, що треба не пити на робочому місці, тоді зі слухом буде все добре», – сказала жінка.

Так, як розповіла вдова захисника, адміністратор нахабно відмовив їй у проведенні обіду, оскільки поминки – нібито не формат їхнього закладу.

«Я не прошу якоїсь халяви, знижок. Я просто хочу дві години провести час з рідними людьми для себе, для своєї сімʼї, для мого чоловіка», – пояснила жінка.

«Він каже: а як це ви будете робити? Там ювілей люди святкуватимуть, там хрестини, а ви зі своїми поминками. Може підете в бесідки? Ми – в бесідки? При десятиградусній температурі?» – обурилася Іванна Цюх.

«В мене не було сліз, в мене була лють», – підсумувала жінка, попросивши публічного розголосу цієї ситуації. 

Детально про ситуацію вона розповіла у відео:

На наступний день після того, як у соцмережах на сторінках ресторану «Жито» лучани, обурені такою «політикою» закладу, стали залишати сотні коментарів із закликами вибачитися, в інстаграмі комплексу таки розмістили свою позицію.

Її подаємо без змін.

«Ось вже 4 роки уся наша команда працює для вас. І для нас важливий кожен, хто відвідує ресторан Жито. Та робота з людьми завжди має свої особливості і різні ситуації можливі.

Та для нас – це завжди сигнал, що потрібно звернути увагу на певні моменти та деталі. Це є стимулом ставати кращими.

Тому хочемо написати свою позицію щодо непорозуміння з потенційною гостею, яке набуло значного розголосу. У кожної сторони є своя частина правди та бачення, тому вважаємо за необхідне, з турботи про наших гостей сказати про цю ситуацію своє слово.

Найперше, ми і написали слова вибачення Іванні, і телефонували, щоб поспілкуватись з нею.

По-друге, є особливості самого приміщення, які не надають можливості розділити гостей на різні зали, тому це обмеження обʼєктивне і ми вимушені шукати компромісні варіанти, якщо на ту ж дату є декілька замовлень.

В даному випадку було запропоновано варіанти проведення у відокремленій, закритій бесідці, яка обігрівається та використовується в будь-яку пору року.

Якщо не вдається – нам дуже жаль, та ми самі пропонуємо знайти інший заклад.

По-третє, зараз дуже багато напруги загалом і багато людей знаходяться в складних емоційних переживаннях, персонал також працює в цих умовах.

Ми зацікавлені працювати, щоб якнайкраще задовільнити потреби кожного гостя і при цьому все ж потрібно партнерство та компроміси, через вище наведені фактори.

Ми маємо величезну шану та вдячність до кожного захисника, бо можемо і жити і працювати і служити іншим. Наші наміри такі ж самі, як і ВАШІ. Ми йдемо до перемоги та підтримуємо наших хлопців всіма можливими способами.

Звичайно, розуміємо, що у всіх нас велике емоційне напруження, ми всі прагнемо миру та справедливості. Тому приносимо наші вибачення за непорозуміння та ситуацію, яка склалася. Закликаємо всіх до єдності та конструктивності, адже саме це наближає нас до перемоги», – написала в соцмережі адміністрація  ресторанного комплексу «Жито».

 

Новини України