До першого квітня має бути вже підготовлене техніко-економічне обґрунтування залізничної колії європейської ширини 1435 мм від Румунії до Чернівців.
Про це на пресконференції повідомив голова Чернівецької ОВА Руслан Запаранюк, пише molbuk.ua
За словами Запаранюка, це дуже важливий і позитивний крок. Наступні етапи — проєкт, а відтак — будівництво євроколії.
«У січні засідала інвестиційна рада Укрзалізниці. Ухвалили рішення, що до першого квітня має завершитися підготовка техніко-економічного обґрунтування щодо відбудови євроколії від Вадул-Сірету до Чернівців. Зроблений дуже великий крок щодо реального впровадження цього проєкту в життя, адже саме техніко-економічне обґрунтування — найважливіше питання. Проєкт — це вже технічний момент», — сказав посадовець.
Він додав, що Європейський Союз готовий фінансувати проєкт у співвідношенні 50 на 50.
«Тому Україна та Укрзалізниця дуже в цьому зацікавлені. Це надзвичайно важливий інфраструктурний проєкт для Буковини. Будемо тримати руку на пульсі та інформувати громадськість про подальші етапи робіт», — пообіцяв чиновник.
На запитання, коли можуть перейти безпосередньо до будівництва, Руслан Запаранюк відповів:
«До етапу техніко-економічного обґрунтування ми рухалися із 2022 року, щоби ви розуміли. Гадаю, що наступні етапи відбуватимуться швидше, бо ми вже визначили певні дедлайни, і це вже не просто на рівні розмов».
Раніше повідомлялося, що Україна планує до 2030 року побудувати залізничну колію європейської ширини 1435 мм від Румунії до Чернівців (Чернівці – Вадул-Сірет – держкордон). Проєкт планують реалізувати впродовж 2026-2029 років.