- СЕО криптобіржі Bybit виступив у прямому ефірі, розказавши про досягнення компанії за 2024 рік та оголосивши плани на 2025 рік.
- Компанія зробила акцент в роботі на покращенні користувацького досвіду за допомогою Bybit Card, партнерствам з емітентами стейблкоїнів та використанню ШІ.
- База користувачів біржі становить понад 60 млн, а середньоденний обсяг торгів — $36 млрд.
Співзасновник і генеральний директор другої за обсягом торгів криптовалютної біржі у світі Bybit Бен Чжоу поділився своїм баченням розвитку компанії на 2025 рік під час прямого ефіру Keynote with Ben: In the Driving Seat to the Moon — Beat the Unknown.
Команда Bybit також висвітлила досягнення криптобіржі за 2024 рік, вирішення проблем та плани з розширення можливостей користувачів і просування криптовалютної екосистеми, керуючись головним принципом «слухати, піклуватися, вдосконалюватися».
Прозорий та орієнтований на користувача підхід
Бачення Bybit на 2025 рік демонструє прагнення компанії ставити користувачів у центр уваги, за словами Чжоу.
«Щоб зробити Bybit кращим для всіх, ми повинні прислухатися до наших користувачів, уважно ставитися до їхніх потреб і постійно вдосконалюватися. Наше бачення на 2025 рік відображає ці цінності», — наголосив CEO Bybit.
Залишатися на звʼязку з користувачами
Основою філософії Bybit є «непохитне прагнення» дослуховуватися до своїх користувачів, зазначили в компанії.
«Наша ціль — бути біржею, яка дійсно розуміє своїх користувачів і реагує на їхні відгуки», — підкреслив Чжоу під час виступу.
Керівник криптобіржі відмітив, що в 2024 році програма Bybit Card, оновлена відповідно до відгуків користувачів, охопила шість регіонів, надаючи покращені можливості, такі як швидший час відповіді підтримки (зменшено з 32 до 12 годин), вигідніші тарифи та інтеграцію з цифровими гаманцями, такими як Apple Pay і Google Pay.
Перетворення викликів на можливості
Прикладом відданості Bybit своїм користувачам став інцидент з токеном NOT, що вплинув на понад 310 000 користувачів, виявивши прогалини в управлінні високим трафіком і обсягами торгівлі та дозволивши компанії перетворити ці виклики на можливості, відзначив Чжоу.
Завдяки подальшому покращенню внутрішніх процесів Bybit змогла без затримок провести аірдроп токенів HMSTR, виділивши їх 4,3 млн учасникам, заявив він. Bybit використала цю можливість для розробки ефективної моделі прогнозування трафіку та вдосконалення своїх стандартних операційних процедур для управління великими обсягами в майбутньому, сказав СЕО біржі.
В Bybit також відмітили, що партнерства з емітентами стейблкоїнів — Circle, Ethena та Tether — підсилили акцент компанії на потребах користувачів та закріпили її позицію як лідера в торгівлі USDC, досягнувши 36% ринкової частки, тоді як USDe домінував з 99% ринкової частки у ІІ половині 2024 року.
Вдосконалення продуктів та індустрії
Перший у галузі торговий асистент TradeGPT, що використовує штучний інтелект (ШІ), залучив понад 5 млн користувачів, змінюючи спосіб отримання трейдерами аналітики та ринкових даних, відзначили в Bybit.
В той же час інструмент Pre-Market Perpetuals, що дозволяє трейдерам хеджувати ризики перед запуском токенів, викликав значний інтерес до токенів, таких як HYPE та TRUMP, за інформацією команди.
Платформа також покращила свою програму Puzzle Hunt, поєднуючи гейміфіковане навчання з винагородами, і продовжила розширення Launchpool для полегшення заробітку винагород від перспективних ініціатив, а з ByVotes 2.0 користувачі отримують більше впливу на лістинг проєктів, підкреслюючи орієнтованість Bybit на спільноту, зазначили в компанії.
Bybit також повідомила, що запустила перший у світі токен для стейкінгу ліквідності на Solana, що підтримується біржею, — bbSOL — досягнувши загальної заблокованої вартості (TVL) у $240 млн протягом пʼяти місяців.
Bybit створила стратегічні партнерства з Solana, TON і Sui, відкривши нові можливості для користувачів та підкресливши при цьому прихильність до розвитку блокчейн-інновацій, згідно з матеріалами виступу.
Біржа досягла рекордного зростання, потроївши свою базу користувачів до більш ніж 60 млн і перевищивши середньоденний обсяг торгів у $36 млрд.
«Наш прогрес відображає довіру наших користувачів до нас і нашої рішучості встановити нові стандарти в галузі», — зазначив Чжоу.
Перспективна дорожня карта на 2025 рік
В Bybit наголосили на важливості стратегічних альянсів для розширення асортименту Bybit, оскільки співпраця з Ethena вже принесла інновації, такі як USDe, а майбутні продукти, зокрема інструменти, забезпечені реальними активами, такими як казначейські векселі, збагатять портфель Bybit Earn.
Bybit прагне до майбутнього, тісно повʼязаного з Web3, під гаслом «Майбутнє onchain Bybit: ваш шлях до Web3». Це включає інтеграцію управління активами на блокчейні, передові торгові інструменти і DeFi-рішення в єдину, всеосяжну платформу Web3 для всіх.
Bybit також планує значне розширення активів на блокчейні та оновлення гаманців і інфраструктури, поглиблюючи інтеграцію з такими екосистемами, як Atom, Ada, Babylon, Athena, Sei, Monad, Bera та іншими.
«Наша стратегія на 2025 рік відображає наше прагнення надавати користувачам більше можливостей і розвивати криптоекосистему. Ми будемо й надалі впроваджувати інновації, вдосконалюватися та робити криптовалюту доступною для кожного», — зауважив Чжоу.
Про Bybit
Bybit — друга у світі криптовалютна біржа за обсягом торгів, що обслуговує понад 60 млн користувачів по всьому світу. Заснована в 2018 році, Bybit змінює уявлення про відкритість у децентралізованому світі, пропонуючи всім простішу, відкриту та справедливу екосистему. Зосереджуючи увагу на Web3, Bybit стратегічно співпрацює з провідними блокчейн-протоколами для забезпечення міцної інфраструктури та стимулювання інновацій на блокчейні. Bybit долає розрив між TradFi і DeFi, надаючи можливість розробникам, творцям і ентузіастам розкрити весь потенціал Web3.
Дізнатися більше про Bybit можна тут.
З інформацією про Bybit можна ознайомитись за посиланнями на її соціальні мережі.