Холдинг Geely по своєму відреагував на рекордні продажі Xiaomi SU7: седану суттєво переглянули оснащення.
Відтепер Zeekr пропонує 007 з розширеною гарантією (шість років або 150 тисяч кілометрів);
до початкової комплектації за 209 900 юанів (29 тисяч доларів) включено преміум-опції: мультиконтурні передні крісла і нові асистенти активної безпеки.
Одним з факторів успіху Xiaomi SU7 стала приваблива стартова ціна — 216 тисяч юанів (29 500 доларів США). І хоча базовий Zeekr 007 коштує на три відсотки дешевше,
у Geely вирішили запропонувати ще більше опцій.
Тепер доплати не вимагатимуть передні сидіння з вентиляцією, масажем та 14-діапазонним електрорегулюванням, підігрів заднього дивана, проєкційний екран, аудіосистема з 21 динаміком, паркувальний асистент та система контролю смуги.
Ще три місяці тому перераховані вище опції були доступні у складі платних пакетів сукупною ціною 20 тисяч юанів, тому де факто Zeekr знизив ціну майже на десять відсотків!
Техніка базового седана не змінилася:
у такого варіанта задній привід, електродвигун потужністю 422 к.с. та батарея на 75 кВт.год, а запас ходу досягає 688 кілометрів за циклом CLTC.
За три роки з моменту запуску фірма Zeekr жодного разу не отримувала прибутку. 2023 року в Китаї було продано близько 119 тисяч електромобілів Zeekr, що не відповідає цільовим показникам 140 тисяч штук.
Збитки Zeekr становили понад 20 мільярдів юанів (2,766 млрд доларів), а резерви скоротилися до 3,3 мільярда юанів (456 млн доларів).
Резерви Xiaomi тим часом становлять 120 мільярдів юанів (16,6 млрд доларів):
IT-гігант оголосив, що готовий не отримувати прибуток від автомобільного підрозділу протягом п’яти років.